Konoba

Open 24/7
 
HomePortalCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Dva kao jedan

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Nora



Female
Number of posts : 941
Age : 33
Localisation : Montenegro
Registration date : 2006-06-28

PostSubject: Dva kao jedan   Sat 7 Oct - 16:30

Dva kao jedan

Emotivni, bracni ili poslovni... tek partneri i to na modnoj sceni. Duplirane slicnosti ili razlictosti koje se dopunjuju ovde su pravi recept za uspeh. Dva kao jedan, sitnica od koje dobar PR manager može napraviti dobitnu kombinaciju.

A.F. Vandervorst



Ko?
Susret Filipa Arickxa i An Vandevorst dogodio se krajem osamdesetih na danas vec legendarnoj antverpenskoj modnoj školi. Istoj instituciji možemo zahvaliti i na velicinama poput Bikkembergsa ili Martina Margiele. Iako su brzo shvatili kako im je sudbina da budu par i to na više polja, trebalo je da prodje deset dugih godina pre nego je zajednicki brand nastao.

Obratiti pažnju jer...
...ih smatraju delom novog talasa belgijskih kreatora, naslednika slavne Antverpenske šestorke (šest hype dizajnera koji su osvojili modni svet na prepad osamdesetih i pocetkom devedesetih).

Šta?
Ako volite konceptualizam u modi ovo bi mogao biti vaš izbor; a sve to jer Filip i An modu vide kao način da se izraze skriveni tokovi uma. Rezultat je AF Vandevorst odeća sa duhom opuštenog samopouzdanja i one vrste ženstvenosti koja je istovremeno i sexy i intelektualna. U kolekcijama često citiraju prepoznatljive komade poput kimona, jahaće opreme ili smokinga ali prerađene i na pomereni način rafinirane. Crveni krst je njihov nezaobilazni simbol.

VIP status?
Marku svetskog uspeha na etiketu AF Vandevorst zalepila je niko drugi do Gwyneth Paltrow...

Homework?
Upoznati se sa novitetima sa AF Vandevorst potpisom; od nedavno to su obuća, aksesoari i veš.

Dolce&Gabbana

Ko?
Domenico i Stefano, partneri u životu i poslu, sreli su se dok su radili kao asistenti u jednom ateljeu u Milanu. Recimo da je presudna bila zajednička ljubav prema baroknoj umetnosti kao i Domenicova rodna Sicilija gde je Stefano često odlazio kao dete. Jedan je perfektni krojač a drugi stilski teatralan; zajedno čine formulu koja u svetu opsednutom zvezdama ne može da izgubi.

Šta?
Odeća sa stilskim referencama jedne mlade, lepe i jedre Sicilijanke, sa puno crne čipke, bogatih sukanja i rupičastih šalova; celuloidne dive sa italijanskim poreklom koje svoje obline sabijaju u korsete i spretno njišu na vratolomnim štiklama ili sicilijanskog mafijaša koji se kune u crnu boju i tesno prugasto odelo...

Obratiti pažnju jer...
...ih smatraju modnim odgovorom na Viagru! Kažu i da je najveće modno dostignuće Domenica Dolcea i Stefana Gabbane to što zvezde uspevaju da učine još većim zvezdama.

VIP status?
Uhhh predug spisak... Dogovorno ga svedimo na recimo ova imena: Isabella Rossellini, Demi Moore, Nicole Kidman ili Madonna, za čiju su Girlie Show turneju(1993) dizajnirali kostime baš kao i legendarnu "Kylie Minogue" tribute T-shirt.

Homework?
Pronaći javnosti malo poznat singl iz 1996.godine kojim su svojim modnim interesovanjima Domenico i Stefano neočekivano i ne baš tako uspešno pridodali i muzičke ambicije; uz tehno ritam par neprestano pevuši samo jednu jedinu rečenicu koja glasi "D&G is love".

web site: www.dolcegabbana.it


DSQUARED2

Ko?
Ne znam da li su Dean i Dan Caten danas i zvanično najbolji kanadski izvozni proizvod ali su svakako najneobičnija pojava svetske modne scene. Identični blizanci, rodjeni u Ontariju kao poslednji u dugom redu 5 sestara i 2 brata, uvek su bili “strange ones in the family". Moda im je bila plan za beg pa su već sa 14 otišli od kuće. Uspeh u Torontu bio je samo znak za nove izazove i u vreme rata u zalivu 1991. odabrali su Milano. Njujork je jednostavno bio preblizu i uvek su se u slučaju neuspeha mogli vratiti kući. Sem toga nisu znali italijanski. Ostalo je istorija... modna...

Šta?
Braća Caten dizajniraju isključivo ono što bi i sami nosili. Pogledajte kako izgleda neponovljiva mešavina Severnoameričke duhovitosti, rafiniranog italijanskog kroja i osećaja za detalj. Za one koji bi da izgledaju cool a ipak ne predizajnirano. Kažu da takvi možete na posao, u shopping, u klub pa čak i na planinarenje; valjda zato Dsquared2 odeću i zovu "free-spirited".

Obratiti pažnju jer...
...Madonna nikada ne greši! Pamtite njenu rodeo girl fazu? Možda je vreme da se podsetite kako to izgleda u videu za Dont`t Tell Me ili dok pevuši na mehaničkom biku u okviru Drowned World turneje.

VIP status?
Christina Aguilera, Justin Timberlake, Ricky Martin, Lenny Kravitz, Naomi Campbell...

Homework?
Ovo je, priznajem, na nivou nemogućeg... Videti bar jednom uživo kako izgledaju milanske žurke Catenovih. Dekadentno i bogato trač materijalom... I nezaboravno, poput trenutka u kome legendarna novinarka Isabella Blow skače u bazen kompletno obučena i sa nezaobilaznim šeširićem na glavi.

web site: www.dsquared2.com


Viktor&Rolf

Ko?
Iza jednog od najinovativnijih brandova današnjice stoje holanđani Viktor Horsting i Rolf Snoeren. Kao i mnogi drugi, kasnije trendseteri, i ovi momci su odrasli u predgrađima, obožavajući holivudsku produkciju i smatrajući svoje živote smrtno dosadnim. Zatim su diplomirali na Modnoj akademiji u Arnhajmu i pobedili na prestižnom modnom takmičenju u francuskom gradu Hyčres. Kolekcija "Viktor&Rolf On Strike" inspirisana nedostatkom interesovanja štampe i kupaca za njihov rad nastala je 1996.godine. Kao ultimativni znak da neće lako odustati, dizajnirali su fashion show u veličini lutaka pa te artifakte izložili u jednoj galeriji u Amsterdamu. Ipak, svetski uspeh doživeće tek ulaskom na parišku scenu visoke mode.

Šta?
Kupci ove odeće pripadaju grupi modnih intelektualaca, onih koji žele da budu primećeni i koji sami pišu svoja pravila. Iako njihov dizajn impresionira pre svega modnu elitu, Viktor i Rolf žude za širim priznanjem. Na opšte iznenađenje, V&R su uspeli da svoje spektakularno viđenje visoke mode pretoče u nosive a ipak autentične komade pret-a-porter linije

Obratiti pažnju jer...
...će nam upravo ovaj novembar, nakon takvih imena kao što su Lagerfeld i Stella Mc Cartney, doneti limitiranu kolekciju sa V&R potpisom za svačijem džepu dragu kuću H&M. Neki to vide kao demokratizaciju luksuza.

VIP status?
Ovde nema dileme. Oni su natural-born-red-carpet-designers ali umesto nabrajanja ko se to, kada i gde uslikao sa njihovom etiketom setimo se retko lirske prezentacije kolekcije inspirisane Uspavanom lepoticom. Zašto? Hod devojaka čiji je najbitniji modni detalj bio upravo jastuk pričvršćen na zaglavlju pratio je živi nastup Tori Amos.

Homework?
Dokopati se mirisne note Flowerbomb koja obećava cvetnu eksploziju. Fuzija koja ima moć da sve učini pozitivnim, život lepšim i da mu da krila. Kažu: antidot realnosti, ekspresija snova... I ne brinite, ovog puta reč je o pravom parfemu. Naime, Viktor&Rolf su pre nekoliko godina već lansirali fake parfem, pakovan u bočicu koja jednostavno nije mogla da se otvori...

web site: www.viktor-rolf.com


Clements Ribeiro

Ko?

Reč je o londonskom brandu koji od ranih devedesetih stvaraju Suzanne Clements i Inacio Ribeiro. Emotivno/poslovni duet i hetero par je složićemo se prilična retkost u modnom svetu. On je vitak, ljubazan i nasmejan brazilac koji voli tesnu odeću a ona visoka i bučna engleskinja. Priznaju da je različitost deo privlačnosti i da se zapravo baš zbog toga idealno dopunjuju. Poznanstvo i saradnju duguju susretu na St. Martins College of Art & Design gde su sticali formalno modno obrazovanje. Venčali su se godinu dana po diplomiranju a prvi nastup na londonskom Fashion Week-u dogodio se 1995.godine

Šta?
Clements Ribeiro je prepoznatljiv label koji karakteriše eklektičan i inovativan stil. Iz njihovog studija izlazi ženstvena odeća nepretencioznog kroja koju odlikuje bogat kolorit, upotreba pruga kao dominantnog grafičkog rešenja i hrabra mešavina printova i tekstura. Iako su oboje proizvod britanske modne škole čini se da se u njihovom radu, naročito u odnosu prema boji oseća priličan uticaj Inaciovog brazilskog porekla. Suzanne i Inacio izveli su malu modnu revoluciju učinivši da neki luksuzni materijali poput kašmira ili svilenog tafta postanu privlačni za dnevnu odeću

Obratiti pažnju jer...
...od maja 2000.godine Suzanne Clements i Inacio Ribeiro su kreativni direktori francuske kuće bogate istorije Cacharel. Jean Cacharel stvorio je ovaj label vrativši ženstvenost u modu šezdesetih ali je u novom milenijumu jedina preostala asocijacija na ime kuće bila cvetna nota njihovog prvog parfema Anais Anais iz 1978. Sama najava angažmana londonskih dizajnera podigla je narudžbine prve kolekcije prikazane u Parizu za čitavih 50%. CR su se koncentrisali na nasleđe branda i stvorili revitalizovani, mnogo ekspresivniji i najbitnije-savremeni stil koji ipak ima kreativnu energiju starog Cacharela.

VIP status?
U njihovoj odeći viđene su Demi Moore, Madonna, Gwyneth Paltrow, Michelle Pfeiffer, Dido, Cameron Diaz...

Homework?
Proveriti najmlađi dodatak CR brandu, dečiju liniju trikotaže i to od kašmira pod imenom Baby Clements. Za dobar start budućeg modnog hedoniste.Inspirisano rođenjem njihovog sina Hectora.
Back to top Go down
View user profile
Madra
Admin


Female
Number of posts : 1787
Age : 46
Localisation : New York
Registration date : 2006-06-28

PostSubject: Re: Dva kao jedan   Sat 7 Oct - 16:32

Mia,exelent work!I dobar izbor modnih kreacija! thumbsup

_________________

Back to top Go down
View user profile http://konoba.dynamicforum.net
Nora



Female
Number of posts : 941
Age : 33
Localisation : Montenegro
Registration date : 2006-06-28

PostSubject: Re: Dva kao jedan   Sat 7 Oct - 16:33

Thanks my dear!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Dva kao jedan   Today at 14:17

Back to top Go down
 
Dva kao jedan
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Konoba :: Zabava :: Moda-
Jump to: